PRZYJACIELE
Newsy
2013-02-06
Michael Ginszt przechodzi The Dagger 8B+

Michael Ginszt na No Late Benders 8A (fot. kotlownia.org)
 

 
Tajny agent climb.pl ukrywający się pod pseudonimem Butcher donosi o epokowej realizacji w szwajcarskim Cresciano. Michael Ginszt (adidas outdoor, Santa Cruz Team, Kotlownia) dokonał aktu przejścia turbo klasyka The Dagger 8B+. Czyli turbo cyfra, turbo klasyk, personal best w jednym. Dodatkowo Michał wyrównał rekord Demona który, jako jedyny zawodnik znad Wisły, pokonał 8B+ na Weście: Gandalf il Grigio w Varazze. W tym momencie w Tessinie rezyduje mocna ekipa z Polski w skład której oprócz Ginszta wchodzą między innymi Berger, Dudek i Pietrzak. Chłopaki podeszli do tematu profesjonalnie i rezygnowali ze standardowego krzonowania pod mostem na rzecz wygodnej chatki w szwajcarskim stylu, zdrowej żywności i wieczorków przy kominku. Jak widać efekty są. I mamy nieodparte wrażenie, że to jeszcze nie koniec doniesień ze Szwajcarii... A że ekipa oczywiście zabrała ze sobą profesjonalną ekipę filmową już wkrótce zapewne zobaczymy "co i jak" na własne oczy:-)

Przypomnijmy, że The Dagger to bulderek autorstwa Toni Lamprechta. Wersja z siadu to z kolei "nowa jakość bulderingu" czyli The Story of Two Worlds Dave Grahama. Zobaczcie jak wyglądają przechwyty na The Dagger:


The Dagger - 8b+ from Nils Favre on Vimeo.



A w ramach kryptoreklamy - wywiad z autorem m.in. The Dagger i Bokassa's Fridge, Assassin, Monkey and Man 8C+, Toni Lamprechtem do przeczytania w kolejnym numerze Gór.


źródło: climb.pl

szopa


Komentarze
Dodaj komentarz
 
2013-02-06 19:15:59    mm
 
http://www.bouldering.pl/berger-attack,854,537,10,1,I,informacje.html a nie mowilem? autentycznie sie ciesze i gratuluje Michalowi tego historycznego przejscia!
 
2013-02-06 21:14:55    szopa
 
prawda:-)
 

2013-02-06 12:45:55    fredro
 
Ładnie, ładnie. Jest moc ! :D
 

2013-02-06 12:04:45    Manu
 
Graty dla Michała! p.s. Co to jest kryptoreklama?
 
2013-02-06 12:09:39    szopa
 
Kryptoreklama - ukryta działalność reklamowa wiążąca się z uzyskaniem przez dziennikarza bądź redakcję korzyści majątkowej lub osobistej od osoby bądź przedsiębiorstwa dążących do zamieszczenia przekazu reklamy sprawiającego wrażenie obiektywnej, redakcyjnej informacji.
 
2013-02-06 16:50:01    Manu
 
A jak się nazywa używanie wyrazów, których znaczenia się nie zna? :P
 
2013-02-13 10:42:33    szopa
 
hmmm... nie wiem...
 


kontakt | współpraca
Copyright 2024 bouldering.pl & GÓRY
goryonline
bouldering
jura
nieznane tatry